Bestilling
Vi tar imot bestilling kun fra hjemmesiden men om det er ønskelig dere kan også bestille via mail eller tel.

Hvordan leverer vi ?
Alle bestiltte varer pakkes og leveres i isopor esker slik at kjøl og frys varer holder seg til kunden setter varene for oppbevaring i kjøleskap eller fryser.
Om det er nødvendig vi kan hente isopor esker dagen etter eller avtalt tid som passer for dere.
Sjåførene våre kan sette opp varene ved døren / trappa eller ønsket sted som er oppgitt ved bestilling.

Bestillingfrister for catering.
Bestilling  før kl.12.00 kan leveres(gjelder ikke alle menyer) neste virkedag.
Bestillinger til lørdag-søndag må være inne senest torsdag samme uke før kl. 12.00.
Konfirmasjons og julesesongen: Vi anbefaler å¨bestille minst 10 dager før levering.
Kunder kan sende bestilling med ca. antall personer. Fristen for å endre en bestilling gjelder helt til 2 dager før levering(før kl. 12.00).
For leveringer til søndager er fristen torsdag før kl. 12.00

Bestilling frister for dagligvarer.
Bestillinger som kommer før kl. 09.00 leveres 
mellom 11.00 – 13.00
Bestillinger som kommer før kl. 14.00 leveres
mellom 15.00- 17.00
Bestillinger som kommer før kl.17.00 leveres
mellom 18.00 – 21.00

Kunden oppgir ønsket leverings tid ved bestilling!

Levering etter levering
edagligvarer.no har ansvaret for varene inntil levering har funnet sted.Forsinkelser skal selvfølgelig ikke skje, men er det hindring som trafikkforhold og vær er det Kunden kan ikke kreve prisavslag for slik forsinkelser.Kunden plikter å undersøke og informere edagligvarer.no om varene ved levering,om det er transportskader, mangler eller feil med varene eller mht. selve bestillingen.Er det feil, mangler eller skade på varene/bestillingen/ordrebekreftelsen/fakturaen, må kunden informere edagligvarer.no umiddelbart.Dersom kunden har informert edagligvarer.no kan kunden kreve prisavslag, retur eller erstatningsvarer (etter avtale og innen rimelig tid) edagligvarer.no er ikke ansvarlig for mangler og skader etter at levering/betaling har funnet sted.

Endring / Avbestilling

Endringer/avbestilling kan kun skje via e-post.
Bestillinger kan ikke endres pr. telefon. 
Antall personer og meny: helt til 2 dager før levering(før kl. 12.00).
i mai-juni og august-september er fristen senest kl.12.00 onsdag samme uke.
Leveringstiden kan ikke endres for registrert bestilling uten etter særskilt avtale.
Etter mottatt bekreftelse på endringer, utgjør dette en ny avtale.

Muratti Catering tar forbehold om endringer i pris og tilgang på råvarer.
Ved uteblitte varer fra leverandører kan Muratti Catering sende erstatningsvarer vedl bestillinger som skal leveres før kl. 14.00 uten å informere kunden om dette.
All avbestilling må skje 24 timer før levering(etter det faktureres 50% av prisen på bestilte varer).

Ved avbestilling etter fristen betaler kunden 100%
Avbestilling: kun ved å sende e-post til post@chefmuratti.no

ALLERGI/ INTOLERANSE

Har du allergikere blandt gjestene?
Vi kan lage 1 eller flere allergiker fat som ikke inneholder for eksempel gluten,nøtter,melk osv.
Kunden er ansvarlige for å informere Muratti Catering dersom det er allergikere, vegetarianere osv. blant gjestene.
Kunden har akseptert disse salgsbetingelsene ved inngåelse av bestillingen.